4 Şubat 2013 Pazartesi

Minik kaltağın hikayesi



Bir kadını sevmenin ne demek olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım. 

Üniversite zamanlarımda tanıştığım D. nin hikayesini anlatacağım size. D. zeki ve çalışkan biriydi. Aynı kampüste, kantinde tanışmıştık, sonra yanına gelen kız, kıskanç bir şekilde onu yanımdan aldı götürdü.Kız esmer yerden bitme bir pigmeydi. Çocuk hoştu doğrusu, sevgilisi olmasa hedef tahtasında tam 12 ye yerleşritebilirdim. Kısaca dibim düşmüştü D. için.

Hikayenin bu kısmı gerçekten en normal hali en önemli ve mide bulandırıcı yerleri şöyle. Kızımız D. yi kendine aşık etmiş. Sonra Bakireliğini buna vermiş. D. temiz kalpli ve iyi niyetli olduğu için buna inanmış. Tabi kızın aklından bakirelik gibi önemli bişey çıkınca ve kendine çelik halat ile bağlı bir adam bulunca ortalık gelen giden hanına dönmüş.Hatun her dışarı çıktığında bir adamın yatağında bulmuş kendini. Hatta bunların bir kaçını D. öğrenmiş. tekrarlamayacağını ve ona ihtiyacı olduğunu düşnerek hep affetmiş. Bizim minik kaltak çaktırmadan D. yi aldatmaya devam etmiş. Birinin koynundan çıkıp diğerininkine atlamış. D. şüphelendiği zaman da arsızlık huysuzluk ile üste çıkmış. D. yi yatağa atıp kendini affettirmiş.

Bu kadar bunalım ve depresyonun içinde o sene üniversiteyi kazanamamış. D. nin de kazandığaı bölüme kayıt olmasını engellemeye çalışmış. Tekrar sınava girmesi için zorlamış. Hatun bir ara akıllanmış, derslerine çalışmış. Tercih zamanı ikiside aynı okulu tercih etmiş. Ankara gelmişler ev tutmuşlar her akşam evin her odasında her köşesinde sevişmişler. Minik kaltak rahat durur mu? ! Kendi bölümünden arkadaşları ile buluşacağını söyleyip baz akşamlar eve çok geç kalmaya başlamış. Bu zamanlarda barlarda tanıştığı adamlarla tuvalette sevişiyormuş. sonra geceleri hiç gelmez olmuş. D. ye yüz vermez olmuş. D. bunu bir barda bir adamın kucağında basmış. Kız suçlarını bastırarak daha önce yaptıkalrını da anlatmış. bunları duyduğumda yüzüne kusabilirdim. Hatta pek sakin olamazdım. Ama D. yalnızca arkasını dönüp gitmiş.

Eşyalarını bavulunu koymuş bavulu kapının önüne. Artık o bavulu kim aldı belli değildi. Birkaç ortak dersimiz vardı. kendisi ile ancak bu derslerde görüşebiliyorduk. Minik kaltaktan ayrıldıktan bir süre sonra bir gün bana hikayesini anlattı. Böyle adamlardan kaç tane var bu evrende...

Anlatan kişinin ağzından aktarılmıştır....


8 yorum:

  1. Hakkında
    Selam bayanlar istanbul,dan Rüzgar ben 1.80 boy 85 kg esmerim 33 yaşındayım banka finans kuruluşunda çalışıyorum saygı ve gizlilik çerçevesi altında her türlü zevke sekse hazırım grup ve üçüncü kişi olabilirim her yaştan kişi arayabilir 533 3838282 hadi bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    2. EN ÖNEMLİ NOKTA GİZLİLİK VE GÜVEN Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) SENİN GİZLİN BENİM GİZLİMDİR SENİN GÜVENİN BENİM GÜVENİMDİR SENİN SIRRIN BENİM SIRRIMDIR DOSTLUĞUN EBEDİ OLANI GÜZELDİR.
      EN ÖNEMLİ NOKTA GİZLİLİK VE GÜVEN Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) SENİN GİZLİN BENİM GİZLİMDİR SENİN GÜVENİN BENİM GÜVENİMDİR SENİN SIRRIN BENİM SIRRIMDIR DOSTLUĞUN EBEDİ OLANI GÜZELDİR.
      EN ÖNEMLİ NOKTA GİZLİLİK VE GÜVEN Merhaba ben maraz yaş 34 aşka sevgiye dost ve mutluluğa hasret bayanlar Her yaştan gizliliğe önem veren sır kalmasını isteyen her yaştan MUTSUZ,EVLİ,DUL,TÜRBANLI,AÇIK BAYANLAR seçimim yok her bayan güzeldir bayanlar hertürlü sevgiyi hak edendir benim gibi düşünen bayanlar GSM:0506 163 47 72 gizliye açık erkekler aramasın sakin kadınlar vaz geçemeyeceğim tutkumdur.OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. Denemeden bilemezsin yaşanan heyecan ve mutluluğu ) SENİN GİZLİN BENİM GİZLİMDİR SENİN GÜVENİN BENİM GÜVENİMDİR SENİN SIRRIN BENİM SIRRIMDIR DOSTLUĞUN EBEDİ OLANI GÜZELDİR.

      Sil
  2. İst da mahir 535 646 75 82

    YanıtlaSil
  3. Istanbuldan 3 cu arayan ciftler ve bayanlar arayin tanisalim 0539 700 17 81

    YanıtlaSil
  4. Istanbul avrupa ciddi olanlar arasın 05327054234 serdar

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, BEN BARIŞ 28 YAŞINDAYIM. ARKADAŞLIK VE SOHBET İÇİN BURDAYIM. İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. WhatsApp VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ SEMPATİK KENDİNE ÖZGÜ BİR BAYAN ARKADAŞ ARIYORUM. YAŞ ÖNEMLİ DEĞİL. 0546 835 34 10 HOŞÇAKALIN....

    YanıtlaSil
  6. HERKESE MERHABA,
    BEN BARIŞ İSTANBUL KADIKÖY'DE YAŞIYORUM. YAŞIM 28 WhatsApp ve FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ.
    NEŞELİ VE SEMPATİK BAYANLAR İLE ARKADAŞLIK İÇİN BURDAYIM. GÜZEL VE HOŞ SOHBETLER SİZ GÜZEL BAYANLARINDA HAKKI. YAŞINIZ FARKETMEZ HOŞÇAKALIN. 0546 835 34 04

    NOT= GAYLER ARAMASIN KALP KIRMAYA GEREK YOK.

    YanıtlaSil